» Współpraca JT z Bud Light Platinum Justin Timberlake Polska
image01
image01
image01
image01

 

1

Bud Light Platinum ogłosił wczoraj zawarcie współpracy z Justinem Timberlakem, by wprowadzić do marki odrobinę kreatywności, muzyki i kultury.

Bud Light Platinum jest marką piwa, którą utożsamia się z niesamowitą estetyką, co świetnie współgra z tym, co robię” powiedział Timberlake. „Nie mogę się doczekać zarówno bycia częścią tego kreatywnego procesu, jak i możliwością wyprowadzenia innych, utalentowanych muzyków na przód.

Justin Timberlake jest jednym z najbardziej kreatywnych umysłów w przemyśle rozrywkowym, a jego celne spostrzeżenia pomogą nam w identyfikacji miejsca Bud Light Platinum w życiu” powiedział Paul Chibe, wice-prezes firmy marketingowej, Anheuser-Busch. „Od kiedy wprowadziliśmy Bud Light Platinum w zeszłym roku, pracowaliśmy nad tym, by połączyć markę z muzyką, zawierając w naszych pierwszych reklamach utwory Kanyego Westa czy też Avicii. Współpraca z Justinem, podczas gdy ten ogłosił swój powrót do przemysłu muzycznego, wprowadza nas na kolejny poziom.

Współpraca – rozwinięta dzięki firmie reklamowej Steve’a Stoute’a, Translation – rozpocznie się na 55 Rozdaniu Nagród Grammy tej niedzieli, 10 lutego, kiedy Timberlake weźmie udział w 60-sekundowej reklamie „Platinum Night”. W reklamie tej będziemy mogli usłyszeć nowy singiel Justina – „Suit & Tie”.
Szczegółowe warunki współpracy nie zostały ujawnione.

Możliwość komentowania jest wyłączona.


(C) 2012-2017 JUSTIN TIMBERLAKE POLSKA. ALL RIGHTS RESERVED            FACEBOOK     RAMI ARTWORK             KONTAKT